یکی از مخاطبان "درمانا" در یادداشتی نوشت: کافیست یک روز به درب اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو بروید تا موجی از نارضایتی را مشاهده کنید.
به گزارش درمانا، در ادامه این یادداشت آمده است: درب ورودی اداره کل به روی مراجعین به غیر از طبقه همکف، بسته است.
حتی در سختگیرترین مراکز انتظامی و نظامی، مراجعه و عبور از درب خروج راحتتر است.
هیچ فردی نمیتواند از گیت ورودی عبور کند، چه برسد به اینکه بخواهد بدون نامهنگاری و نوبت، درب اتاق کارشناسی را بزند.
در عوض در کنار اداره، واحدی به نام میز خدمت درست کردهاند که پُر است از افراد ناکارامدی که شماره تلفن شما را میگیرند، با این ادعا که ارتباط ارباب رجوع را با کارشناسان و مدیران برقرار سازند.
به صفهایی طویل از ارباب رجوع ناراضي در میز خدمت میرسیم که فقط بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ میتوانند به حضور کارشناسان اداره شرفیاب شوند تا یک پاسخ ساده که معمولا نواقصی هست که هر بار پس از رفع، یکی دیگر از آنها مطرح میشود، دریافت کنند.
ثبت یک آیآرسی هفتهها و ماهها و حتی طولانیتر نیز ممکن است ادامه یابد.
در طبقه همکف واحد این اداره، واحد ارزی یا اداره پایش، صفی طویل میبینیم از ارباب رجوعی که هر روز درب این واحد صف کشیدهاند و هر روز تکرار شده و افزایش مییابد.
بارها دیده شده که مسوول واحد یا کارشناسان با فریاد و عدم تکریم ارباب رجوع با مراجعین رفتار کرده و انگار با زور و بدون قبول مسوولیت و رایگان و از سر اجبار پشت میز نشستهاند و مردم منتدار خدمات آنها هستند.
وقتی کسی به اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی قدم میگذارد، انگار هیچ نشانی از تکریم ارباب رجوع آنهم در تکریم تامینکنندگانی که چند همت از دولت طلبکارند، وجود ندارد. انگار به کرهای دیگر و سرزمین دیگری رفتی که ارباب رجوع را زحمت میدانند.
لازم است مدیران مربوطه برای اصلاح عملکرد میز خدمت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مراجعان گامهایی اساسی بردارند.
"درمانا" به عنوان رسانه تخصصی حوزه تجهیزات پزشکی، آماده است توضیحات مسوولان ارشد اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو را درباره انتقادات فوق منتشر کند.