دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ , 2 Jun 2025
رئیس بخش کسب‌وکار بین‌المللی شرکت شانگهای یونایتد ایمیجینگ هلثکر گفت: موسسه‌های پزشکی در بیش از ۱۰ کشور جنوب شرقی آسیا با هدف ارتقای قابلیت‌های تشخیص پزشکی خود در مجموع به بیش از ۴۰۰ دستگاه از تجهیزات پزشکی ساخت این شرکت مجهز شده‌اند.
یونایتد ایمیجینگ به دنبال تبدیل شدن به یکی از سه بازیگر برتر بازار جهانی
به گزارش درمانا، شیا جوسانگ افزود: تمرکز استراتژیک یونایتد ایمیجینگ بر جنوب شرقی آسیا به عنوان یک بازار اولویت‌دار است. با پیشی گرفتن رشد کسب‌وکار خارجی از فعالیت‌های داخلی، یونایتد ایمیجینگ که در ۲۰۱۱ تاسیس شد، قصد دارد تا ۲۰۳۰ از جایگاه پنجم فعلی خود به یکی از سه بازیگر برتر بازار جهانی تبدیل شود.

محصولات یونایتد ایمیجینگ تاکنون دستکم در ۸۵ کشور و منطقه نصب و راه‌اندازی شده‌اند. همچنین بیش از ۳۴۵۰۰ دستگاه از محصولات این شرکت در بیش از ۱۴۸۰۰ موسسه پزشکی در سراسر جهان نصب شده‌اند. ضمن اینکه بازارهای خارج از چین ۲۲ درصد از کل کسب‌وکار یونایتد ایمیجنگ را تشکیل می‌دهند.

یونایتد ایمیجینگ در زمینه تولید تجهیزات تصویربرداری پزشکی، تجهیزات رادیوتراپی و ابزارهای علوم زیستی تخصص دارد/چاینادیلی.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده