دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۴ , 22 Sep 2025
توسعه فرایندهای الکترونیک پاسخگویی در سال‌های اخیر

میز خدمت منظم و فعالانه پاسخگوی ارباب رجوع است

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که طی چند سال اخیر بسیاری از فرآیندهای اداری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و نیاز به ملاقات حضوری با کارشناسان به حداقل رسیده است.
میز خدمت منظم و فعالانه پاسخگوی ارباب رجوع است
به گزارش درمانا، کارشناسان اداره کل هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ درخواست‌ها و مسائل مطروحه را از طریق تماس تلفنی و سامانه‌های آنلاین بررسی می‌کنند و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میز خدمت حضور دارند تا مراجعانی که نیازمند پاسخ حضوری هستند، بتوانند پیگیری خود را انجام دهند. اخیرا سازوکار مدیریتی میز خدمت نیز بهینه‌تر شده و روند پاسخگویی به مراجعان سریع‌تر و منظم‌تر شده است.

مسیر اصلی رسیدگی به درخواست‌ها، سامانه تیکتینگ الکترونیکی است و اداره کل تلاش می‌کند به جای مراجعه‌های غیرضروری حضوری که ممکن است زمان رسیدگی به امور اصلی کارشناسان را کاهش دهد، تمرکز خود را بر ارائه خدمات هوشمند و الکترونیکی قرار دهد تا سرعت و دقت در پاسخگویی افزایش یابد.

اداره کل همواره شنوای پیشنهادات و انتقادات مستند است و یادآوری می‌کند که نقد یعنی شناختن سره از ناسره، نه فقط سره‌ها و نه تنها ناسره‌ها.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


آخرین عناوین
شرکت های برگزیده