به گزارش درمانا، حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در نشستی که با عنوان قدردانی از دانشگاههای علوم پزشکی منتخب در نمایشگاه ایران هلث برگزار شد، اظهارات قابل تاملی را مطرح کرد:
روابط عمومی دانشگاههای علوم پزشکی میتوانند در تجارت بنگاه به دولت (B2G) و تعاملات بین بخش خصوصی و بخش دولتی، نقشآفرینی کنند و خریدهای مراکز درمانی با تولیدکنندگان با کمک روابط عمومیها طرح شود.
مسوولان دانشگاههای علوم پزشکی باید به این نتیجه برسند که روابط عمومیها، متولی اصلی نمایشگاههای تخصصی هستند و اگر نمایشگاهی برگزار میشود، حتما باید با هماهنگی روابط عمومیها باشد.
با این دست فرمان مشخص است که نمایشگاه (دکان) ایران هلث در سالهای آینده به کدام سمت و سو خواهد رفت.